sobota 19. července 2014

Vykecávačka

Milý čtenáři,
knihy a vše kolem nich, hýbe čím dál tím víc mým světem. Čtení je moje láska, která mě baví od dětství. Ale to nebylo nic proti tomu, co prožívám za poslední čtyři roky. Začalo to letáčkem od jednoho nakladatelství, kde byly knihy v akci a moje babička mě prosila, ať jí pomůžu s objednáváním. Do té doby jsem nevěděla, že právě toto nakladatelství vůbec existuje. Když jsem dřív četla, skoro jsem si nepamatovala název, nebo jméno autora. Natož jméno nakladatelství. Nepotřebovala jsem to vědět.

Stala jsem se členkou a začala sledovat Fb, kde to všechno začalo. Skoro každý den se zde objevovali odkazy na tak úžasné knížky, rozhovory s autory ap. Najednou mě začalo zajímat všechno okolo literárního světa a před rokem a půl jsem začala psát recenze. Měla jsem ohromné štěstí v podobě kamarádky, bez které bych neměla odvahu a které patří moje velké DÍKY. Za její podporu a rady jsem jí vděčná, je mojí inspirací!

Před rokem (11.6.14) jsem jsem si založila dokonce i vlastní blog a jsem za něj strašně vděčná. Díky blogu se víc soustředím na gramatiku (snažím se:) ) a mám ze sebe lepší pocit.

Psaní mě neskutečně baví a k tomu se přidala nová vášeň - fotografování. Snažím se tyto dvě věci skloubit dohromady a chci se v nich zlepšovat. Čas je sice někdy proti mě, ale to se nedá nic dělat. Spíš mě strašně brzdí technika. Mám více nápadů, ale bohužel neumím věci kolem grafiky a úpravy videí. Zrovna dneska ráno mě napadlo, co bych chtěla udělat a nemůžu se do toho pustit. Inspirovala mě dvě hudební videa. Budu doufat, že se časem zlepším a budu moct všechno uskutečnit.

A co vy, je pro vás nakladatelství při výběru knih jedním z faktorů, proč si knihu vybíráte? Sbíráte všechny knihy od určitého autora? Od kterého?

Mějte se krásně

VRONI