neděle 20. července 2014

Nové knížky do knihovny II.


Jsem zde s pokračováním prvního dílu Nové knížky do knihovny a dnes vám představím celkem 12 knih. Ano, moje peněženka tady vypadá plná, ale věřte mi - je to jen zdání:)
Koupila jsem knížky jak za plnou cenu, tak i ve slevách a některé mám z internetových bazarů. 

Na jakou novou knihu se nejvíce těšíte? Z těch, které jste si pořídili nedávno?

Kdybych měla ze všech dvanácti zvolit jen jednu knihu, tak bych to nedokázala. Když nad tím tak přemýšlím, tak ani ze tří. 


Největší výzvou je pro mě Analfabetka, protože jsem četla od stejného autora Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel. Jelikož mě tato kniha neuchvátila, nebo spíš jsem čekala něco víc - tak se mi do Analfabetky nechtělo. Pak jsem si ale přečetla komentáře, že je o hodně lepší Analfabetka než Stařík. Protože jsem zvědavá, jestli tomu tak je, tak jsem si A. nakonec pořídila. 

Barbara Woodová, spisovatelka jejíchž jméno jsem slýchávala od babičky a ještě jsem od ní nepřečetla ani jednu knihu. Rozhodla jsem se to napravit a potěšit babičku. 


Od Ruty Sepetysové jsem četla knihu V šedých tónech (psala jsem o knize v článku ZDE) a tak moc se mi líbila, že Potrhaná křídla jsem musela mít. Uloupený ráj jsem získala ve slevě a jsem ráda, že jsem si ji nekoupila před časem, jak jsem měla původně v plánu.  Ušetřila jsem hodně peněz.

Jezdecký tábor Yonahlossee jsem vyhrála v soutěži, kterou pořádalo nakladatelství Knižní klub a měla jsem strašnou radost! Tímto jim moc děkuji a budu soutěžit dál:)


Áááá dostáváme se ke knize, která mě uchvátila už jen tím názvem - Ranhojič. A je to asi jedna z nejočekávanějších knih z Knižních novinek, které zveřejňuji každý měsíc. 

Smolný rok mi doporučila kamarádka, moc se jí to líbilo. Těším se, až ji přečtu a budeme moci porovnat naše dojmy:) 

Mezi blogery se často mluvilo o Napůl zlý, a tak jsem si řekla, můj žánr to sice úplně není, ale zkusím to. Podle anotace to vypadá dobře a obálka se mi moc líbí.


Mám ráda tento žánr, kterého sice řadíme do románu pro ženy, ale jsou prostě inteligentní. A je to ze života, což oceňuji. Podle anotace by měla kniha Na čem záleží být podobná stylu Tess Stimson, takže se moc těším. Volání z minulosti - zde platí co u knihy Had a hůl. Jsem vážně zvědavá. 

Ve stínu černých ptáků je další z knih, kterých jsem si všimla díky ostatním blogerům. Nemohla jsem prostě odolat.

Pokud na některou z knih nebudu dělat recenzi, tak bych ráda svůj názor zmínila v rubrice Měsíční přehled - PŘEČTENO. 

Četli jste některou z knih? Líbilo, nelíbilo?

23 komentářů:

  1. Smolný rok je úžasný!!!! Jinak pěkná "hromádka" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko a nedělala jsi náhodou na Smolný rok recenzi? Těším se, až se začtu:)

      Vymazat
    2. Jo dělala :D Užij si ji ;)

      Vymazat
  2. Ve stínu černých ptáků zrovna čtu, a je to bomba!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. teda, opravdu krásná sbírka :-) na Ranhojiče a Ve stínu černých ptáků, Analfabetku a Half Bad jsem opravdu zvědavá. mimochodem - pěkná taška (pokud to je tedy taška :D) na knihy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mám ještě zálusk na Asylum:) Chjo, kde nakupuji už je vyprodaná:( Děkuji, většinou tašku používám na časopisy. Četla jsi Staříka, co vylezl z okna a zmizel?

      Vymazat
  4. Nádherné knihy, většinu z nich bych také chtěla, ale žádnou jsem zatím nečetla. Každopádně já zase četla, že Stařík je lepší než A, tak uvidíme. :) Doufám, že se ti kniha bude líbit, já jsme na ni moc zvědavá. Ranhojiče mám teď půjčeného z knihovny, tak se snad k němu konečně brzo dostanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ne, no nezbývá mi, než si Analfabetku přečíst a porovnat:) Jak dočteš Ranhojiče, dej prosím vědět, jak jsi dopadla, ju?

      Vymazat
  5. Krásné kousky a člověk Gabriel má moc krásnou obálku :) asi jsem se zamilovala :D ne že by ten zbytek neměl hezké obálky, ale jsem prostě úchyl na takové teplé barvy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Láska na první pohled?:D
      Hrozně se mi na obálce líbí ty lístečky, jak se třpití:)

      Vymazat
  6. Koukám, že nejsem blázen jenom já. :D Najde se nás více takových, kteří nakupují knihy jak o duši. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohly by jsme si založit novou skupinu bláznů do nakupování knih:)

      Vymazat
  7. Ranhojič je super kniha!!! Od B. Woodové jsem četla Panenky z ráje a taky se mi líbily :) A co se týče Analfabetky, tak tu začínám číst a zatím mě baví, je to sranda, ale záleží na člověku, jaký styl se komu líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasná sbírka, to peněženka asi hodně plakala! :) Nicméně četla jsem jen Ve stínu černých ptáků, ale zaujaly mě všechny knihy! Na čem záleží mám doma také a snad se do ní brzy pustím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak kdo by taky temto titulum odolala! Zavist neni hezka vlastnost ale ... :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný nákup! :) Na Analfabetku jsem se také hrozně těšila, jen já jsem na rozdíl od Tebe nečetla Staříka, takže jsem vůbec nevěděla do čeho jdu. Ve výsledku to pro mě ale bylo trochu zklamání.. Myslím si, že tenhle román je docela nadhodnocen - v nejbližší době chystám recenzi s detaily.
    Half Bad a Ranhojič bych brala levou zadní, také si na ně brousím zuby, tak už se moc těším na recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsi zveřejnila recenzi na Analfabetku? Klidně mi sem hoď odkaz, budu moc ráda:)

      Vymazat
  11. Tak tomuhle říkám nákup...krásné knihy..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn a dneska mi došel další balíček. Není to už nemoc?:)

      Vymazat