čtvrtek 15. května 2014

Přečteno - DUBEN 2014


Jsem tu s dalším článkem na téma Co jsem přečetla za tento měsíc a doufám, že jste měli čas přečíst minimálně 5 knih jako já. Tentokrát jsem ze všech knížek dělala recenze, naleznete je kliknutím na název: 




NEJ KNIHA ZA DUBEN je pro mě rozhodně HROBAŘ. Zároveň je nejděsivější a příjemně jsem se u ní bála. Když jsem fotila knihu na recenzi, tak jsem tam chtěla přidat i tuto fotku . Nakonec jsem ji tam nedala, přišla mi moc sladká vzhledem k žánru knihy. Bylo mi to líto a tak se s vámi podělím aspoň tady:). Původně jsem chtěla napsat pod fotku, že u Hrobaře určitě neusnete a je to pravda. Při čtení prologu, kdy je Bobbi pohřbena za živa se mi vybavila scéna s filmu Kill Bill . Akorát Bobbi tam neměla ani to světlo:(

Kill Bill
Pochlubte se, kolik jste toho stihli přečíst Vy?


Česká obálka versus zahraniční
(která se Vám líbí více?)


Česká obálka rozhodně víc vystihuje děj knihy. Je tajemnější a víc mě oslovila.


Tady se mi víc líbí zahraniční, je poutavější:)


Hm, tady je těžká volba, obě jsou krásné.



Na české obálce se mi líbí psací stroj, ale jinak spíš ta zahraniční má šmrnc - hlavně ty rudé rty jsou krásné:)


Zde jsou obálky totožné - takže tentokrát u mě vyhrávají obě.

Žádné komentáře:

Okomentovat