středa 14. května 2014

Člověk si musí dělat radost - aneb, jakou výmluvu si ženy vymyslí, aby si mohly koupit něco nového


Holky, určitě to znáte. Přece jednou za čas si musíme pořídit nějaké nové botečky, nebo něco, co nám udělá radost. Vyrazily jsme s tchýní na nákup bot s tím, že jsme byly přece tááák dlouho hodné a zasloužíme si to:)


Udělala jsem si dvojnásobnou radost v podobě bot a knížky. Ve výloze na mě mrkala kniha Jsme přece sestry a prostě jsem zase neodolala. V mém případě to není nic nového, málokdy odolám:) Sháněla jsem baleríny, které by byly jen na klínku a hlavně trochu elegantní.


Tchýně měla nejprve vyhlédnuté černé „nazouváky” (se stejným vysokým klínkem), ale nakonec v jiném obchodě objevila tyto. Jsou úžasné a moc se mi líbí.

A co vy, co jste si v poslední době pořídili pěkného? 

4 komentáře:

  1. Mám to podobné a dôvod na kúpu niečoho nového (od kníh, cez kozmetiku a oblečenie až po doplnky do domácnosti) za odmenu si dokážem nájsť hoc aj každý deň :D. Naposledy som si išla kúpiť nohavice a topánky ale nakoniec mám šaty na promócie a samozrejme knihu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak to já se musím držet:) No teda, v oblečení a jiném to umím sem tam, ale knížkám neodolám snad nikdy:) Co sis koupila za knihu?

      Vymazat
  2. Já taky dneska nakoupila, ale jen knížky ;) Jsme přece sestry jsou skvělé, těším se na recenzi! A botičky pěkné, já v takových nějak neumím chodit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké knížky sis pořídila? Jsem zvědavá:)
      Já taky ne, jsem spíš sportovní typ. Ale když se chci vyfiknout, tak se k tomu tenisky nehodí:)

      Vymazat