úterý 20. května 2014

Soutěž o knihu Grace - kněžna monacká - UKONČENO



Moc vám chci poděkovat za účast v soutěži a za krásné odpovědi na otázku Co pro vás znamená kniha. Je vidět, že knížky pro vás znamenají všechno. Také mě zaujalo, kolik knih stíháte přečíst za měsíc. Nebo spíš překvapilo. Průměrně se to pohybuje kolem 4-5 knih a nejvíc 15-20 knih! Úžasné. Jde to vůbec stíhat? 

Dostáváme se k vítězi, respektive k vítězce:) Stává se jí :

Bastera GRATULUJI!!!!

Děkuji všem a budu se na vás těšit při další soutěži:)

Vaše Vroni


*********************************************************************************************


Vítejte,
mám tu pro Vás soutěž o nádhernou knihu, kterou do soutěže poskytlo nakladatelství Metafora. Tímto jim moc děkuji a přeji vám hodně štěstí:) Stačí vyplnit formulář a hurá do toho!:)




Pravidla soutěže:
  • Soutěž trvá od 20.5.14 do 25.5.14
  • Vyplňte kontaktní formulář - prosím pouze jednou
  • Výherce bude kontaktován na emailové adrese 
  • Vyhlášení výherce bude na blogu nejpozději do konce května




13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji:) Budu ráda, když se zapojíš:)

      Vymazat
    2. Jéé já jsem vyhrála!!! Děkuji moc :) Na tuhle knížku se těším! :)

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že máš radost:) Knížku ti pošlu co nejdříve:)

      Vymazat
  2. opravdu super soutěž a zajímavé otázky :-) na tuhle knihu jsem už hrozně zvědavá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Nejradši bych si ji nechala, je úžasná:)

      Vymazat
  3. To je vážně moc hezká soutěž, tahle knížka by mě vážně docela zajímala. =)

    OdpovědětVymazat
  4. vyplněno a posláno :)) pěkná soutěž :) knížka vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super knížka, už ji mám přečtenou a moc se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystáš se na knížku Paní Hemingwayová? Láká mě:)

      Vymazat