pondělí 3. února 2014

Přečteno - LEDEN 2014

Na Nový rok jsem si dala předsevzetí, že budu víc číst, protože např. za prosinec jsem přečetla jen dvě knihy. Ano, byly Vánoce a byla jsem na návštěvách. To mě trochu omlouvá, ale měla jsem pocit, jako kdybych nečetla skoro nic a moc mi to chybělo. Závislák:) 



Za leden jsem přečetla celkem 7 knih (2120 stran) a nejvíc nej kniha za tento měsíc je určitě Muži, kteří nenávidí ženy od Stiega Larssona. 

K této knize jsem se dostala díky manželovi, který viděl film. Byl tak nadšený, že mi k Vánocům koupil knihu a doufal, že se mi bude líbit taky. Nakonec to dopadlo tak, že i když nečte, tak si pořídil druhý díl a už ho má skoro přečtený. Příběh pro mě byl napínavý od začátku až do konce a ta atmosféra. Rozhodně přečtu celou trilogii :)

Chyť mě jsem si půjčila v knihovně, ale nakonec jsem ji četla na tabletu. První kniha, kterou jsem takovým způsobem četla. Musela jsem to zkusit, než pořád zatracovat něco, co jsem nikdy nevyzkoušela. A výsledek? Papírové knihy rozhodně u mě vítězí, ale klidně si jednou za čas koupím i elektronickou knihu a přečtu si ji. A co říkám na Chyť mě? Rozhodně si zaslouží být zařazena do Edice světový bestseller. V jedné kapitole jsem s napětím četla o Charlene a najednou další kapitola z pohledu detektivů a díky tomu, že se tyto osoby v kapitolách střídaly - to bylo napínavější. A konec? Ten jsem ani náznakem netušila.

Zapomnění je kniha, kterou jsem dostala na recenzi, naleznete ji tady + rozhovor zde.


Božský bastard je dobrá erotická kniha, někdy člověk potřebuje jen tak číst a trochu vypnout. Odpočinková knížka. O Lunaparku jsem již psala v článku zde a dostala jsem se k ní až teď. Dále dvě knihy od mé oblíbené české spisovatelky Hany Marie Körnerové, chystám se od ní přečíst všechny knihy. Tak moc se mi líbí. Stanice odložených lásek je trochu slabší než ostatní, ale přitom má svoji přitažlivost, na kterou jsem u této autorky  zvyklá. 

Doufám, že se Vám bude nová rubrika líbit. Nechala jsem se inspirovat od ostatních blogerů, tímto jim děkuji:) 







6 komentářů:

  1. Muži, kteří nenávidí ženy je pravděpodobně jedna z mých nejoblíbenějších knih vůbec. Další dva díly jsou taky skvělé.
    Božský bastard - nenáročná, ale naprosto strhující kniha, která si mě okamžitě získala (a to se erotickým románům vyhýbám velkým obloukem). Už mám dokonce předobjenaný druhý díl, který vychází koncem tohoto týdne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě čtu druhý díl a nemůžu se odtrhnout. Super:) Já se docela také erotickým románům spíš vyhýbám, ale slyšela jsem na Božskýho bastarda chválu a víc lidí se mě ptalo, jestli jsem četla - až jsem si ji musela pořídit.

      Vymazat
  2. Na Chyť mě se chystám a moc se těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je na co se těšit, fakt dobrá kniha. Klidně pak dej vědět, jestli se ti líbila:)

      Vymazat
  3. Božský bastard má skvělou obálku. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Kniha Chyť mě vypadá moc dobře. :) Asi se po ní poohlédnu. :)

    OdpovědětVymazat