neděle 2. února 2014

Rozhovor se spisovatelkou Kateřinou Pojkarovou

Spisovatelka Kateřina Pojkarová žije v Pardubicích, pracuje na Dopravní fakultě Jana Pernera, kde pracuje jako odborná asistentka. Učí moc ráda a mezi její oblíbené předměty patří Leadership a Teambuilding. Zaujalo mě, jak je všestranně nadaná. Nejen ve sportu jako je basket, atletika, tanec - ale hraje i na klavír a dokonce organizuje závod Krkonošská výzva. Paní Pojkarová ochotně souhlasila s rozhovorem a poskytla mi veškeré informace:)



Nedávno se na pultech českého knihkupectví objevila Vaše nová kniha Zapomnění, čerpala jste inspiraci ze svého soukromého života?

Ano, do příběhu se promítá hodně z toho, co jsem prožila, a taky to, co bych prožít chtěla.

V knize se objevuje sportování a soutěžení, sportujete ráda?

Moc ráda. Bez pohybu bych měla pocit, že mému životu něco chybí. Začínala jsem s basketbalem, pak jsem se dostala k atletice a dnes mi dávají zabrat irské tance.

Čím pro Vás je psaní knih?

Darem od Boha. Každá chvíle, kdy mohu psát nebo o příběhu přemýšlet, mi přináší obrovskou radost a povznáší mě.

Jste vášnivá čtenářka?

Ano, i když teď víc než beletrii čtu spíš knihy k tématům, která učím.

Jaká kniha ovlivnila Váš život a proč?


Těch knih, které mě ovlivnily, je hodně. Během různých období mého života se to měnilo - od Kingových hororů přes klasiku od C.S Lewise a J.K. Rowlingové po knihy o vedení lidí a sama sebe od S.Coveyho nebo D. Carnegieho. Největší trvalý vliv ale na mě určitě má Bible a Kniha Mormonova.

Máte nějakého oblíbeného spisovatele? 

Ano, některé jsem zmínila výše. A k tomu ještě třeba Max Lucado, John C. Maxwell, Jack Canfield, Nicholas Sparks,…

Na čem nyní pracujete? 

Na přípravě traileru k Zapomnění, který se chystáme natočit na jaře, a pomalu se rozhoupávám k tomu, abych přeložila Zapomnění do angličtiny.

Moc děkuji za rozhovor:) 

Recenzi naleznete zde .


Žádné komentáře:

Okomentovat