neděle 27. července 2014

Soutěž - Žena v černém : Anděl smrti - UKONČENO


Soutěž je u konce, moc děkuji všem za účast!:) Ráda jsem si početla, některé příběhy fakt stály za to! Jste vážně úžasní:)

Vyhrává:

Riahtan (Knižní očistec) s příběhem:

„Je noc, vedle zrovna odbíjí půl třetí. Potřebuju čůrat, ale zarazí mě světlo v kuchyni. Všichni by měli spát. Slyším zvláštní kovový zvuk, otvírání dvířek. Povytahuji hlavu, nic moc nevidím. Naednou si toho všimnu. Nůž! Začnu křičet a najednou mi někdo zacpe pusu. Maminka dostala k svátku nové nerez keramické nožíky, tak to musela hned samozřejmě vyzkoušet.. že já málem dostala infarkt nikomu nevadí..”


Měli jste někdy pocit, že vás někdo pozoruje? Napište mi vaši strašidelnou příhodu, může být z dětství (čeho jste se nejvíc báli), co vás napadne. Nemusí to být rovnou povídka, stačí krátký příběh, délku nechám na vás:)


Pravidla:

-Vyplňte soutěžní formulář + napište mi na sebe mail, ať vás můžu v případě výhry kontaktovat
-Soutěž trvá od 27.7.14 - do 1.8.14 10 hodin (začátkem srpna bude vyhlášení)
-Soutěže se bohužel mohou zúčastnit pouze lidé z doručovací adresou v ČR


Mockrát děkuji nakladatelství METAFORA za darování knížky do soutěže!:)
Recenzi naleznete ZDE.

Hodně štěstí do hry přeje

VRONI


4 komentáře:

  1. Tak nějak jsem nepochopila kam tu příhodu napsat, je tam moc malá kolónka :-/

    OdpovědětVymazat