pondělí 30. června 2014

Nové knížky do knihovny I.


Za poslední dva měsíce mám nákupní náladu a to se projevuje hlavně na knížkách. Protože jsem si jich pořídila víc, tak článek rozdělím na dvě části - aby to bylo přehlednější:)


Lék na smutek jsem dostala na recenzi od nakladatelství Noxi. Knížky od této spisovatelky mám moc ráda, četla jsem zatím Druhá a Ranč u dědečka


Soumrak templářů a Kacíř jsem objevila v akci a koupila je za polovinu, no nekupte to:) Ale nejde jen o cenu, ale samozřejmě mě zaujali příběhem. Bubble byla jasná volba, jedná se o poslední díl z trilogie. Zatím jsem četla jen první díl s názvem Game a ten mě přesvědčil, že musím přečíst celou trilogii. 


Miluji rodinné ságy a mezi ně patří rozhodně tato Argentinská série. První díl V zemi korálového stromu byl úžasný, takže není co řešit! V říjnu roku 2015 by měl vyjet další díl s názvem Píseň vodopádu.


Pokud sledujete můj blog jistě jste si všimli, že Lisa Jackson je u mě dost oblíbená. Četla jsem -HrobařNoc předtímNechtěj nic vědět a rozhodně budu pokračovat dál.

Na Světlo mezi oceány mě přivedla v recenzi jedna blogerka (bohužel si už nepamatuji u koho jsem RC přesně viděla, jinak bych sem dala odkaz na její blog), moc se jí to líbilo a další ohlasy byly také skvělé. Neodolala jsem:) 

U Chevy Stevensové mám záruku, že její knihy přečtu velice rychle. Hltám to a je to tak napínavé! Hlavně se mi líbí psychologie postav a styl psaní. Jsem zvědavá, jestli knížka Pořád se dívá bude stejně dobrá, jako Nikdy nevíš a Stále nezvěstná.


Od malička ráda poslouchám Michaela Jacksona (i když v posledních pár letech poslouchám jiný styl, tak pořád si ho ráda sem tam poslechnu) a i když je kniha napsána očima jeho bratra, může být zajímavá. Uvidíme. Na Pravidla hubnutí jsem se dívala na listování a podle rad, se mi zdálo, že je to rozumná knížka. Což mi připomíná, musím víc dodržovat pitný režim, bez toho by to hubnutí moc nešlo:)

7 komentářů:

  1. Světlo mezi oceány je naprosto skvělá kniha! Měla jsem ji půjčenou z knihovny, naprosto mě dostala - ležela jsem u ní do ranních hodin. :)) Přeji příjemné počtení, já z ní byla nadšená. :)

    Jinak tedy moc pěkné úlovky. :) Na Kacíře jsem také někde - ve slevě - koukala, ale z nějakého důvodu jsem si ho nakonec nevzala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Myslím, že podle ohlasů čtenářů je Světlo mezi oceány skvělá, těším se, až se začtu. Kacíře jsem si chtěla pořídit už dávno a za plnou cenu, ale naštěstí jsem ji objevila ve slevě.

      Už mám doma i Králova dcera, jak jsme se předtím bavily:)

      Vymazat
    2. Tak to přeji, ať se Ti - všechny - čtou skvěle. :) Jsem ráda, žes ji nakonec sehnala. :)

      Vymazat
  2. svetlo medzi oceánmi mi pribudlo tento mesiac tiež a v najbližšej dobe sa naňu chystám :)
    zaujímavé úlovky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Budu ráda, když se mi po přečtení ozveš, jestli se ti knížka líbila:)

      Vymazat