neděle 22. prosince 2013

Momentky - Žlutý svět - Albert Espinosa (1)

V poslední době se vyrojily knihy o nemocných lidech a jedná se o hodně vyhledávané téma. Četla jsem Než jsem tě poznala, Musela jsem zemřít, Hvězdy nám nepřály, (Ne)obyčejný kluk a včera jsem od kamarádky dostala k Vánocům knihu Žlutý svět :) Téma je stejné jako s knihami, co jsem přečetla, ale jinak je jiná. Je to takový „návod” Jak vyhrát zápas se smrtí. 

O čem kniha je?

„Bylo mi čtrnáct, když jsem musel poprvé do nemocnice. V levé noze mi našli osteosarkom. Nechal jsem školy, opustil známé prostředí a začal nový život.“ Tak začíná autorova desetiletá anabáze, při níž putoval po různých zdravotnických zařízeních. Se silnou dávkou černého humoru líčí vlastní zážitky i osudy stejně postižených dětí a vzájemnou solidaritu. A seznamuje čtenáře se světem „žlutých lidí“, kteří jsou pro štěstí člověka nepostradatelní.


Mým cílem psaní momentek je představit Vám knihy co mám doma a třeba se inspirujete:) Na fotkách je i oblíbená deka mého syna, nedalo mi to a vyfotila jsem Vám ji:) 

Také se tak těšíte na Vánoce? Už se nám to blíží, poslední přípravy a bude to tady!:)

Very

Žádné komentáře:

Okomentovat