neděle 31. srpna 2014

Výlet okolo Plumlovského zámku na Moravě


Dnešní výlet byl úžasný, nejenže jsem si prohlédla zámek Plumlov vevnitř, ale také jsem si stihla i číst:) Nešla jsem sem za účelem fotit, takže vám ukážu jen pár fotek. 


Chtěla jsem mít nějakou fotku na úvod blogu a nějak se mi do toho nechtělo. Sice ráda fotím ostatní a to hodně, ale já se nerada nechávám zvěčnit. Nakonec jsem udělala kompromis a vznikla aspoň tato momentka. Jak jste na tom vy - fotíte se rádi?


U zámku je malá kavárna, kde jdete nahoru po točitých schodech. Ještě než vejdete do kavárny je na okně jako výzdoba šicí stroj Pfaff a strašně se mi líbil:) Také máte rádi starožitné věci?


A tady je Plumlovský zámek v celé své kráse. Jak sem pojedeme znovu, vyfotím vám nádvoří a kavárnu:) 

Mějte se krásně 

Vroni

3 komentáře:

  1. ta druhá fotka je vážně naprosto parádní. Skvělé pozadí .. :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Dívala jsem se na tvoje fotky a jsou úžasné! Nejvíc se mi líbí článek Black & White, vážně super:)

      Vymazat
  2. Mě focení nevadí, ale také nejsem ten typ, co jede na výlet a musí mít fotku u každého stromu a u každé památky. Hezké fotky, musel to být krásný výlet :)

    OdpovědětVymazat