pondělí 7. července 2014

Přečteno - ČERVEN 2014


Velice mě překvapila knížka Všechno je jinak! a konečně jsem narazila na trochu jiný žánr, než jsem zvyklá. Našla jsem zde hodně humoru a lidské moudrosti. Musím se přiznat, že mě zprvu okouzlila obálka. Miluji kreslené obálky a k tomu mě hodně nalákala anotace. Třetí přístav, druhý díl mě nezklamal a příběh jsem si hodně užila, ale co mě překvapilo byl závěr knihy. Konec, který neskončil a prozrazuje, že bude ještě jeden díl. Hana Marie Körnerová pracuje na dalším dílu, ale kdy bude, to se ještě neví. Doufám, že brzo!

O Marii Cristenové jsem slyšela jen dobré a komentáře k jejím knihám jsou pravdivé. Doma mám i další z jejích knih s názvem Dámský mír a Požár v klášteře. Doufám, že se k nim brzo dostanu:)


Recenze naleznete zde :


Česká obálka versus zahraniční 
(která obálka se vám nejvíc líbí?)




8 komentářů:

  1. U knihy "Věž lží" se mi více líbí ta zahraniční. :) Na knihu "Všechno je jinak" jsem už také koukala, asi si ji vypůjčím v knihovně, když na ni narazím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U této knihy váhám. Možná spíš ta česká. A jaká se ti více líbí u Všechno je jinak? :)

      Vymazat
    2. Tam rozhodně česká. Ta s tou čičinou je taková divná. :))

      Vymazat
    3. Taky si myslím, že je zvláštní, ale zas vystihuje děj. Až si ji přečteš, tak pochopíš:)

      Vymazat
  2. Ten Třetí přístav má nádhernou obálku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud bych si měla vybrat, tak bych šla do Všechno je jinak. Jen mít tak ten čas....... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno je jinak. U té zahraniční obálky jsem se zasmála. Je boží! :)

    OdpovědětVymazat