sobota 15. března 2014

PŘEČTENO - ÚNOR 2014

Za únor jsem sice přečetla jen 3 knihy (1361 stran), ale byl to měsíc plný krásných věcí v osobním životě. Takže nebylo moc času si číst. Tentokrát nemůžu označit nejlepší knihu, protože všechny pro mě znamenají hodně a dlouho jsem se na ně těšila.


Zaslíbení je třetí a poslední díl z trilogie (Zář, Zásvětí, Zaslíbení). Pokud máte rádi tento žánr (Scifi-Fantasy), tak si myslím, že budete nadšeni stejně jako já. Dívka, která si hrála s ohněm, uff... Co k ní napsat. Jsem absolutně nadšená, až mám pocit, že názor na knihu nedokážu dostatečně vyjádřit slovy. To si musíte přečíst sami a pochopíte!:)

Lazebníkova dcera je úžasný historický román, recenzi naleznete ZDE . Nádherná obálka, příběh a vše je prostě na knize dokonalé.


Souboj obálek 

Vítězí u Vás zahraniční obálka, nebo česká?

Alexandra Adornetto 

Stieg Larsson

Linda Lafferty

1 komentář:

  1. Lazebníková dcera je pre mňa vážne neznáma :) ale všetky vyzerajú super

    OdpovědětVymazat