sobota 11. ledna 2014

Ideální návštěva

Miluji knihy. Toho jste si jistě stačily všimnout, ale tentokrát bych se s vámi chtěla podělit o mou druhou vášeň - fotografování. Jsem teprve na začátku a učím se, ale prožila jsem kouzelný den na návštěvě a rozhodla jsem se ho pro Vás zvěčnit na několika fotkách :) Jak den probíhal?

Ráno začalo čajem s knihou, co víc si přát? 


Po snídani jsme se vydaly na výlet vlakem a malý dostal dětskou jízdenku. Byl přímo nadšený.


Tchýně má nádherně vyzdobený domeček, posuďte sami. 


Věci z keramiky si dělala tchýně sama, vau.


Malá buclatá víla mě uchvátila:) Strašně se mi líbí.


Svítící pyramidka 


Místo záclon šňůrky s kuličkami, dobrý nápad!


A večer, ten byl nejlepší. Strávila jsem ho u krbu s vínem a knihou.


Dostala jsem k Vánocům tento krásný polštářek s nápisem Home. Co vy, máte doma ty nezbytné vázičky, ozdůbky? Jaká je vaše nejoblíbenější? Pro mě je největší ozdobou v bytě knihovna, takže jsem moc spokojená:) 

2 komentáře: